16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute

Tule
vapaaehtoiseksi mentoriksi työttömälle!

04.09.2019, 15:15 /  päivitetty 12.09.2019, 18:32
Kahdet sormet, kynä ja kännykän kulma kartalla

Oletko ollut työttömänä mutta päässyt elämässä eteenpäin? Haluaisitko auttaa työttömiä työnhaussa, koulutuksen etsimisessä ja arjen hallinnassa?

Etsimme vapaaehtoisia mentoreita pitkäaikaistyöttömille ja heikossa työmarkkinatilanteessa oleville helsinkiläisille. Koulutamme ja perehdytämme sinut auttamaan toisia esimerkiksi CV:n ja työnhakulomakkeiden täyttämisessä sekä ohjaamaan työkokeiluun, harjoitteluun tai koulutukseen. Huolehdimme työnohjauksestasi ja tarjoamme mahdollisuuden vertaistapaamisiin muiden mentorien kanssa. Haastattelut ja koulutukset järjestetään Itäkeskuksessa Matteuksenkirkolla.

Kiinnostuitko?

Ilmoittautuminen 23.9.mennessä vapaaehtoiseksi tästä tai

markku.ronkko@evl.fi p. 050 577 4676

Kykyportaat on Helsingin seurakuntayhtymän toteuttama ja Euroopan Sosiaalirahaston tukema hanke, jonka tavoitteena on lisätä sosiaalista osallisuutta ja torjua köyhyyttä. Kykyportaiden tavoitteena on tukea työelämän ulkopuolella olevien henkilöiden työ- ja toimintakykyä.

EU:n sosiaalirahaston logo tähtiympyrä sinisellä pohjalla
Vipuvoimaa EU:lta logo värillinen