20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Mikaelin seurakunta

Jumalan johdatus - neljän kerran sarja

12.09.2019, 14:00
Tule mukaan tutkimaan Raamattua ja pohtimaan Jumalan johdatusta Hannu Äimäsen johdolla Helsingin Raamattukoulusta! Keskiviikkoisin 16.10, 30.10, 20.11 ja 27.11. Vartiokylän kirkolla. Illat alkavat klo 18 ja kesto noin 2 tuntia.
kädet ja Raamattu

Jumalan johdatus on tärkeä jokaiselle. Tässä neliosaisessa sarjassa pohdimme Raamatun ja omakohtaisten havaintojemme pohjalta, mitä johdatus on, minkälaisia näkökulmia siihen liittyy ja kuinka voisimme sen löytää? Etsimme vastausta, mikä on johdatuksen päämäärä ja mitä se merkitsee minulle? Tarkastelemme, minkälaisia välineitä meillä on käytettävissämme johdatusta etsiessämme. Käymme läpi, mitä risti merkitsee johdatuksessa?

Sarjassa on neljä jaksoa. Sarjan tarkoituksena on etsiä rakennuspuita elämällemme opetuksen ja keskustelun pohjalta.

Opetuksen pitää varatuomari, raamatunopettaja Hannu Äimänen Helsingin Raamattukoululta.