19.05. Onneksi olkoon: Emma, Emilia, Milla, Emmi, Milja, Mila, Milka, Amalia | Palaute
Alppilan kirkko

Seurakunnan rahat vähenevät, mitä tehdä? Tule kuulemaan suunnitelmista ja kertomaan omat näkemyksesi

01.11.2021, 10:53 /  päivitetty 24.11.2021, 09:02
Keskustelua kirkoista, toiminnasta, tulevaisuudesta ja toiveista – tervetuloa osallistumaan.
Kuvassa Kallion kirkon torni ja tornin takana näkyy kaupunkimaisemaa

Helsingin seurakunnilla, joihin myös Kallion seurakunta kuuluu, on menossa laaja hanke, jossa etsitään ratkaisuja vaikeaan taloudelliseen tilanteeseen. Kallion seurakunnan luottamushenkilöt ovat esittäneet omia ratkaisuehdotuksiaan. Ja nyt on alueella asuvien ihmisten vuoro!

”Olet lämpimästi tervetullut keskustelutilaisuuksiin, joissa tuleviin muutoksiin ja suunnitelmiin pääsee tutustumaan tarkemmin. Kysymyksiä voi lähettää jo etukäteen sähköpostilla ja sosiaalisen median kanavissa”, kannustaa seurakunnan johtaja, kirkkoherra Riikka Reina.

Keskustelutilaisuuksia järjestetään seuraavasti:

• maanantaina 29.11. kello 19–20 Seurakuntakoti pieni sali, Siltasaarenkatu 28

• tiistaina 30.11. kello 19–20 Alppilan kirkko, Kotkankatu 2

• torstaina 2.12. kello 15–16 Silta-tila, Kauppakeskus Redi

Tilaisuuksiin on vapaa pääsy, eikä niihin tarvitse ilmoittautua.

Halutessaan kysymyksiä voi lähettää etukäteen sähköpostitse kallio.srk@evl.fi tai Facebookissa facebook.com/kallionseurakunta ja Instagramissa @kallionsrk.