20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Kampin kappeli

15.12.2020, 11:35

Hiljenny, meditoi, pysähdy – keskellä vilkkainta keskustaa.
Kampin kappeli sisätilat takaosasta alttarille

Kampin kappeli on hiljentymisen ja kohtaamisen paikka Narinkkatorilla Helsingin keskustassa. Ainutlaatuiseen puiseen kappeliin ja arkkitehtuuriseen nähtävyyteen ovat kaikki tervetulleita hiljentymään.

Kappelin toiminnasta vastaavat kumppanuusperiaatteella Kirkko Helsingissä ja Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveystoimiala. Aulassa päivystää aukioloaikoina sekä kirkon että sosiaali- ja terveystoimialan työntekijöiltä. Heiltä voi hakea keskusteluapua ajanvarauksetta, nimettömästi ja kotikunnasta riippumatta, vuoden jokaisena päivänä.

Kappelilta saa tietoa ja palveluohjausta seurakuntien ja Helsingin sosiaaliviraston palveluista.

Kappeli on ekumeeninen ja toivottaa kaikki tervetulleiksi uskonnosta, elämänkatsomuksesta tai taustasta riippumatta. Siellä ei pääsääntöisesti järjestetä kirkollisia toimituksia.

Auttamistyön blogikirjoitus Kappelista

Kappelissa pidetään hartauksia ja konsertteja. Lähiaikojen tapahtumat näet alta.