29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Karunan museokirkossa musiikkihetkiä keskiviikkoisin

02.07.2018, 10:24
Heinäkuun alussa alkaa intiimien kesäkonserttien sarja Karunan museokirkossa Seurasaaressa.

Kesä ja vanha puukirkko luonnonkauniissa Seurasaaren museoympäristössä meren äärellä luovat ainutlaatuiset puitteet musiikkinautinnolle. Jos sää sattuu olemaan kolea, niin sellainen se on myös lämmittämättömässä kirkossa - kannattaa ottaa villatakki tai huivi mukaan lämmikkeeksi.

Konsertit ovat keskiviikkoisin klo 18.00 ja kaikkiin konsertteihin on vapaa pääsy. Konsertit kestävät yleensä puoli tuntia tai kolme varttia.

Tämän vuoden teemana on kitara- ja kuoromusiikki. Soolokitaran lisäksi kuullaan kitaraduoa sekä musiikkia kitaralle ja huilulle sekä kitaralle ja sellolle.

Konserttisarjan järjestää Helsingin seurakuntayhtymän yhteinen musiikkityö yhteistyössä Kansallismuseon Seurasaaren ulkomuseon kanssa. Konsertteihin on vapaa pääsy.

4.7.

SUVELLA

Laura Rahnasto, huilu

Janne Malinen, kitara