20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute

Koululaisten kesäpäiväleirit kesällä 2023

17.02.2023, 12:28
Päiväleirimme on suunnattu 7-10-vuotiaille koululaisille.

Koulujen kesäloma on pitkä ja pienelle koululaiselle pitäisi keksiä osaksi loma-aikaa jotain kivaa toimintaa. Mikaelin seurakunta järjestää heti koulujen päätyttyä kahden viikon ajan kesäpäiväleirejä niin Vartiokylän kuin Mikaelinkirkollakin. Päiväleirit on suunnattu 1.-3.luokkalaisille. Mikaelinkirkolle voimme ottaa myös vuonna 2016 syntyneitä eskareita, jos kouluikäinen sisarus osallistuu myös päiväleirille. Näissä tapauksissa kannattaa ottaa yhteys Heli Niemiseen (yhteystiedot sivun laidalla).

Päiväleireillä ollaan klo 9-15. Päivien aikana ulkoillaan, leikitään, syödään, askarrellaan, retkeillään ja tutustutaan Taivaan Isään. Leirit on seurakunnan omaa toimintaa.

Yhden viikon (ma-pe) hinta on 60€. Tämä sisältää lämpimän ruoan, välipalan, tapaturmavakuutuksen, ohjauksen ja retket.

Ilmoittautuminen on avoinna 1.3.-30.4. välisen ajan. Leirit ovat suosittuja ja paikat varataan ajoissa. Ilmoitamme varasijoille jääneille heti, kun paikkoja vapautuu. Lapselle on varattu leiripaikka koko viikolle, emme valitettavasti pysty tarjoamaan yksittäisiä päiviä.

Ilmoita lapsesi mukaan Vartiokylän kirkon päiväleireihin:

Kesäpäiväleiri 1 (5.-9.6.2023) tästä.

Kesäpäiväleiri 2 ( 12.-16.6.2023) tästä.

Ilmoita lapsesi mukaan Mikaelinkirkon päiväleireihin:

Kesäpäiväleiri 1 (5.-9.6.2023) tästä.

Kesäpäiväleiri 2 (12.-16.6.2023) tästä.