30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Messut Helsingin tuomiokirkossa – lisätiedot ja toimittajat

Tuomiokirkkoseurakunta

24.06.2024, 15:51
Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi messuihimme. Täältä löydät sunnuntain messujen, torstain päivämessujen sekä lauantain iltamessujen toimittajat.

Messut sunnuntaisin klo 10 Helsingin tuomiokirkossa

su 30.6. Saarna ja liturgia Aki Kekkonen, avustava pappi Yrjö Ikonen, kanttori Arttu Selonen.

su 7.7. Saarna ja liturgia Yrjö Ikonen, avustava pappi Aki Kekkonen, kanttori Arttu Selonen.
su 14.7. Saarna ja liturgia Mari-Anna Auvinen, avustava pappi Yrjö Ikonen, kanttori Inka Kinnunen.
su 21.7. Saarna ja liturgia Anna-Maija Viljanen-Pihkala, avustava pappi Yrjö Ikonen, kanttorit Anu Pulkkinen ja Inka Kinnunen.
su 28.7. Saarna ja liturgia Aki Kekkonen, avustava Anna-Maija Viljanen-Pihkala, kanttori Anu Pulkkinen.

su 4.8. Saarna ja liturgia Anna-Maija Viljanen-Pihkala, avustava pappi Aki Kekkonen, kanttorit Inka Kinnunen ja Anu Pulkkinen.
su 11.8. Saarna ja liturgia Mari-Anna Auvinen, avustava pappi Yrjö Ikonen, kanttorit Arttu Selonen ja Anu Pulkkinen.
su 18.8. Saarna piispa Teemu Laajasalo, liturgi Marja Heltelä, kanttori Inka Kinnunen.
su 25.8. Saarna ja liturgia Anna-Maija Viljanen-Pihkala, avustava pappi Yrjö Ikonen, kanttori Matti Vaakanainen.

su 1.9. Saarna Nyakato Lutheran Bible Collegen johtaja, Rev. Mimii Mziray, liturgi Mari-Anna Auvinen, kanttorit Inka Kinnunen ja Anu Pulkkinen, Akateeminen laulu, joht. Dominik Vogt.

Päivämessut torstaisin klo 12 Helsingin tuomiokirkossa (kesä-elokuussa Kryptassa)

to 27.6. Pappi Yrjö Ikonen, kanttori Arttu Selonen.

to 4.7. Papit Aki Kekkonen ja Tiina-Mari Mällinen, kanttori Arttu Selonen. Messussa mukana Tall Ships Racen miehistöjä, messu on kaksikielinen: suomeksi ja englanniksi.
to 11.7. Pappi Yrjö Ikonen, kanttori Arttu Selonen.
to 18.7. Pappi Tiina-Mari Mällinen, kanttori Anu Pulkkinen.
to 25.7. Pappi Taija Tiilikka, kanttori Anu Pulkkinen.

to 1.8. Pappi Aki Kekkonen, kanttori Matti Vaakanainen.
to 8.8. Pappi Yrjö Ikonen, kanttori Arttu Selonen.
to 15.8. Pappi Aki Kekkonen, kanttori Matti Vaakanainen.
to 22.8. Pappi Yrjö Ikonen, kanttori Anu Pulkkinen.
to 29.8. Pappi Mari-Anna Auvinen.

Iltamessut lauantaisin klo 18 Helsingin tuomiokirkossa

la 29.6. Pappi Yrjö Ikonen, kanttori Pilvi Listo-Tervaportti.

la 6.7. Pappi Yrjö Ikonen, kanttori Arttu Selonen.
la 13.7. Pappi Mari-Anna Auvinen, kanttori Inka Kinnunen.
la 20.7. Pappi Anna-Maija Viljanen-Pihkala, kanttori Anu Pulkkinen.
la 27.7. Pappi Aki Kekkonen, kanttori Anu Pulkkinen.

la 3.8. Helsingin Rauhanyhdistyksen kesäseurojen viikkomessu, liturgi Seppo Särkiniemi, saarna Eero Nuolioja.
la 10.8. Pappi Mari-Anna Auvinen, kanttori Anu Pulkkinen.
la 17.8. Pappi Yrjö Ikonen, kanttori Anu Pulkkinen.
la 24.8. Rauhanmessu, pappi Anna-Maija Viljanen-Pihkala, kanttori Inka Kinnunen.
la 31.8. Pappi Mari-Anna Auvinen, kanttori Anu Pulkkinen.