30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Messut Mikael Agricolan kirkossa – lisätiedot ja toimittajat

Tuomiokirkkoseurakunta

24.06.2024, 14:18
Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi messuihimme. Mikael Agricolan kirkossa on monta messua.
Messut Mikael Agricolan kirkossa

Messut

Agricolamessu keskiviikkoisin klo 18 Mikael Agricolan kirkossa

Messu on kesätauolla: syyskausi alkaa ke 1.9. klo 18.

Tuomasmessu sunnuntaisin klo 18 Mikael Agricolan kirkossa

(Kesäkaudella ei messujatkoja eikä Minituomaita)

su 30.6. Pride-viikon Tuomasmessu. Saarna Demian Seesjärvi, liturgia Minna Jaakkola, juontajina Riitta Silvennoinen ja Tiina Merikanto. Musiikista vastaa Inna Vintturi. Mukaan pääsee myös Youtuben ja Radio Dein kautta.
su 7.7. Liturgia ja saarna Kati Pirttimaa. Juontajana Juki Orpana, musiikista vastaa Hannu Nyman. Mukaan pääsee myös Youtuben ja Radio Dein kautta.
su 14.7. Liturgia ja saarna Anne Heikkinen. Juontajana Mandi Laurila, musiikista vastaa Hannu Nyman. Mukaan pääsee myös Youtuben ja Radio Dein kautta.
su 21.7. Liturgia ja saarna Matti Peiponen, juontajina Hanna-Leena Nuutinen ja Liisa Väätäinen. Musiikista vastaa Severi Laakso.
su 28.7. Liturgia ja saarna Heta Kallioranta, juontajana Eija Somervuori. Musiikista vastaa Johannes Österlund.
su 4.8. Liturgia ja saarna Taija Tiilikka, juontajana Leila Lukander-Pajula. Musiikista vastaa Markus Asunta.
su 11.8. Liturgia ja saarna Elina Vaittinen, juontajana Ilpo Mäkinen. Musiikista vastaa Inna Vintturi.
su 18.8. Liturgia ja saarna Kati Pirttimaa, juontajana Eija Somervuori. Musiikista vastaa Vilhelmiina Väyrynen.
su 25.8. Liturgia ja saarna Julia Jäkkö, juontajana Risto Lehtinen. Musiikista vastaa Tuomas Hautala.

Tuomasyhteisön viikkomessu torstaisin klo 17.30 Mikael Agricolan kirkossa

Viikkomessu on kesätauolla: syyskausi alkaa torstaina 15.8. klo 17.30.

Perinteisen kaavan messu parittomilla viikoilla sunnuntaisin klo 12 Mikael Agricolan kirkossa

Messu on kesätauolla: syyskausi alkaa su 25.8. klo 12.

Anglikaanimessu sunnuntaisin klo 10 Mikael Agricolan kirkossa‍