10.05. Onneksi olkoon: Aino, Aini, Aina, Ainikki | Palaute

Kotiäiti, haluatko oppia lisää suomen kieltä ja elämästä Suomessa - tule mukaan!

20.02.2024, 09:39
Piirroskuvissa reppu olalla kävelevä nainen, naisen kasvot ja lastenvaunuja työntävä nainen sekä teksti moninainen arki ja EU:n logo

Hei sinä kotiäiti, joka olet muuttanut EU:n ulkopuolelta etkä ole Suomen kansalainen! Tervetuloa mukaan tutustumaan muihin äiteihin ja oppimaan yhdessä suomen kieltä ja kulttuuria. Lapset voivat tulla mukaan.

Kielikahvila

Kielikahvilassa keskustellaan ja opiskellaan suomea yhdessä muiden äitien kanssa joka perjantai klo 10–13.

Raskaana oleva nainen, jolla on oranssinruskea pusero ja vihreät housut, kävelee fuksianvärinen reppu selässään

Lapset ovat tervetulleita mukaan. Tarjolla teetä, kahvia ja pientä syötävää. Ei tarvitse ilmoittautua.

Osoite: Itäkeskus, Turunlinnantie 3, Matteuksenkirkko, Helsinki.

Lisätietoja Ullalta: Ulla Kärki p. 050 3262251 ja Nnennalta: Nnenna Allinen p. 050 4721200

Äitien valmennusryhmät (Cable)

Ryhmässä keskustellaan yhdessä esimerkiksi aiheista: mistä me tulemme, mitä haluamme tulevaisuudessa, miten tuemme toisiamme ja millaisia ovat eri maiden kulttuurit.

Valmennus järjestetään kerran viikossa seitsemän viikon ajan. Lapsille on hoitaja. Tarjolla teetä, kahvia ja pientä syötävää.

Ilmoittaudu etukäteen Ullalle: Ulla Kärki p. 050 3262251 (myös WhatsApp)

Osoite: Itäkeskus, Turunlinnantie 3, Matteuksenkirkko, Helsinki.

Järjestää MoniNainen arki -hanke, Helsingin ja Vantaan evankelis-luterilaiset seurakunnat