04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Haagan seurakunta

Euroviisumessu

Haagan seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli08.05.2024 klo 18:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliHuopalahden kirkko, Vespertie 12, 00320 Helsinki /Kauppalankuja 7

Mitä yhteistä on Haagan seurakunnalla ja Euroviisuilla? Vastaus on tietenkin rakkaus musiikkiin ja Euroviisumessu keskiviikkona 8.5. klo 18. Laulammeko yhdessä maailmaan vain hieman rauhaa vai ylistämmekö halleluja-sanoin? Olemmeko kaikki oman elämämme sankareita vai onko sadun maailma se, johon sukellamme? Vai muutummeko lapsiksi jälleen ja seuraamme lintujen lentoa Huopalahden kellotapulin yli? Tule mukaan ja ylläty, että mitkä tutut euroviisut iltaamme ilahduttavat.

Messun musiikista vastaa Haagan seurakunnan kuoro kanttori Anna Marten ja Hannakaisa Nyrösen johdolla. Pappeina ovat Marit Mattsson ja Silin ja mukana toivottavasti myös juuri sinä! Messun aikana kerätään kolehti nuorten mielenterveyden ja hyvinvoinnin tukemiseksi Yhteisvastuukeräyksen kautta.