04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Haagan seurakunta

Perhekerho Huopalahden kirkolla

Haagan seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli02.05.2024 klo 09:30 - 11:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliHuopalahden kirkko, Vespertie 12, 00320 Helsinki /Kauppalankuja 7

Kevätkaudella 2024 perhekerhot ajalla 11.1.–31.5. maanantaisin, torstaisin ja perjantaisin.

Perhekerhot ovat lapsien ja perheiden leppoisia kohtaamispaikkoja Huopalahden kirkolla, kirkonmäen keltaisessa puutalossa eli Tönöllä sekä Mariankodin palvelutalossa Pohjois-Haagassa (Schiltinpolku 6).

Perhekerhoissa ollaan yhdessä jutellen, leikkien ja kahvitellen. Voit tulla ja olla vapaasti omien aikataulujesi mukaan ilman ennakkoilmoittautumista. Kerhon päätteeksi on lyhyt laulu- ja hartaushetki. Perhekerhoissa on mukana aina seurakunnan työntekijä, sinua varten.

Tervetuloa mukaan kaikenikäiset lapset ja aikuiset!

Lisätietoja: Lastenohjaaja Minna Rosenborg‍
minna.rosenborg@evl.fi