01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute
Haagan seurakunta

Sunnuntai kirkolla - Syyskauden avaus

Haagan seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli01.09.2024 klo 10:00 - 13:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliHaagan Tönö, Kauppalankuja 7, 00320 Helsinki, Huopalahden kirkko, Vespertie 12, 00320 Helsinki /Kauppalankuja 7

Syyskauden ensimmäinen Sunnuntai kirkolla -tapahtuma on pyhäpäivän aiheen mukaisesti kiitollisuutta tulvillaan.

Klo 10 alkavassa messussa siunataan tehtäväänsä seurakunnan vapaaehtoiset ja uudet työntekijät. Kiitollisena yhteisistä vuosista lähetämme myös messussa saarnaavan pastori Maikki Mularin uusiin tehtäviin. Liturgina on Miika Kolari, avustavana pappina Mari Mattsson ja kanttorina Anna Marte.

Klo 11-13 vietämme kirkonmäellä pihajuhlaa keittolounaan ja kirkkokahvien merkeissä. Kiitämme kirkon ja kellotapulin julkisivuremontin valmistumisesta. Iloitsemme Haagan seurakunnan "taskussa kulkevan kirkon" eli mobiiliapplikaation julkaisemisesta. Kunnioitamme luontoa luonto- ja lajintunnistusrastien sekä Roska päivässä -työpajan tehtävillä.

Lounaasta voi lahjoittaa vapaavalintaisen summan käteisellä, kortilla tai mobilepaylla. Diakonian päivän kunniaksi päivän tuotto lahjoitetaan Haagan seurakunnan diakoniatyölle.

Lämpimästi tervetuloa yksin, kaksin tai koko perheen voimin!