01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute

Haagan uusi virtuaalinen pyhiinvaellusreitti - Puistojen Haaga

Haagan seurakunta

27.08.2024, 12:52 /  päivitetty 27.08.2024, 12:56
Olemme luoneet Haagaan virtuaalisen pyhiinvaellusreitin - Puistojen Haaga. Haagan pyhiinvaellusreitti otetaan käyttöön sunnuntaina 8.9.2024. Aamumessun ja kirkkolounaan jälkeen lähdetään yhdessä kulkemaan reittiä pitkin.
Huopalahden kirkonmäki

Olemme luoneet Haagaan virtuaalisen pyhiinvaellusreitin - Puistojen Haaga. Haagan pyhiinvaellusreitti otetaan käyttöön sunnuntaina 8.9.2024. Aamumessun ja kirkkolounaan jälkeen n. klo 12.30 lähdetään yhdessä kulkemaan reittiä pitkin.

Reitti löytyy Citynomadi.com -sivustolta. Se on kuljettavissa mobiilisovelluksen avulla myös omatoimisesti. Huopalahden kirkolta on saatavissa reittivihkosia.

Kaupunkipyhiinvaellus kutsuu katselemaan alueelle ominaisia paikkoja, pysähtymään hetkeksi ja pohtimaan omaa elämää.

Työryhmässä ovat olleet mukana Sanna Laiho, Ulla Leivo, Miira Muroma-Nikunen, Matti ja Anna-Leena Verkasalo.

Lisätietoja Ulla Leivolta.