16.07. Onneksi olkoon: Reino, Rene | Palaute
Haagan seurakunta

Hiljaisuuden retriitti Lohirannan leirikeskuksessa 7.-9.10.

Haagan seurakunta

16.05.2024, 12:38 /  päivitetty 16.05.2024, 12:50
Hiljan päivän retriitti lokakuu 2024

Tule lepäämään, rauhoittumaan ja hiljentymään ohjatusti Lohjan Lehmijärven kauniissa maisemissa. Hiljaisuuden retriitissä sitoudumme yhteiseen hiljaisuuteen ja annamme toinen toisellemme ja myös itsellemme mahdollisuuden rauhoittua ja irrottautua arkisista töistä ja tehtävistä. Rukoushetket ja Raamattumeditaatiot rytmittävät päiväämme. Vietämme myös yhdessä ehtoollista.

Mahdollisuus saunoa hiljaisuudessa ja ulkoilla. Lähtö Huopalahden kirkolta ma 7.10. klo 10.30 ja paluu samaan paikkaan ke 9.10. n. klo 15.45.

Ohjaajina Haagan seurakunnan papit Miira Muroma-Nikunen ja Mari Silin.

Hinta 125 € sisältää majoituksen yhden hengen huoneissa, vuodevaatteet, ruokailut ja kuljetukset. Ilmoittautuminen alkaa elokuussa. Ilmoittautuneille lähetetään retriittikirje ja lasku ennen retriittiä. Mukaan mahtuu 10 retriittivierasta. Tiedustelut: Miira Muroma-Nikunen p. 050 380 3235 tai miira.muroma-nikunen@evl.fi.