03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Haagan seurakunta

Ilmoittaudu syksyn muskariin toukokuun aikana

Haagan seurakunta

02.05.2023, 10:38 /  päivitetty 29.04.2024, 13:39
Huopalahden kirkon muskareissa lauletaan, leikitään, soitetaan ja liikutaan yhdessä oman aikuisen kanssa. Muskaria aloittaessa on hyvä olla vähintään 6 kk ikäinen. Yhden muskarikerran pituus on puoli tuntia. Lukukausimaksu on 60 €. Muskarin ohjaajina toimivat Aino Spence ja Ulla Leivo.
Kolme iloista taaperoa osallistumassa muskariin, vanhemmat taustalla.

Ilmoittautumisohjeet:

1) Ilmoittautuminen muskarikaudelle 2024-25 on avoinna 2.5.-31.5.2024.

2) Ilmoittautuminen tehdään Helsingin seurakuntien sähköisessä asiointipalvelussa. Ensimmäisellä käyttökerralla tarvitset tunnistautumiseen verkkopankkitunnukset. Jatkossa palvelun käyttöön riittää käyttäjätunnus ja salasana.

3) Luo käyttäjätunnus itsellesi, mutta huomaathan, että muskari-ilmoittautuminen tehdään LAPSEN NIMELLÄ. Jos perheessänne on useampi muskarilainen, jokaisesta lapsesta tehdään oma ilmoittautuminen.

4) Muskariemme ajankohdat ovat ma-ilta klo 16.15-18.35 (4 ryhmää) ja ti-aamupäivä klo 9.30-12.30 (4 ryhmää). Ilmoittautuessa valitaan jompikumpi viikonpäivä. Teemme ryhmäjaot ilmoittautumisajan päätyttyä lasten iän perusteella niin, että joka ryhmään saadaan suunnilleen saman ikäisiä lapsia. Kunkin ryhmän tarkka kokoontumisaika varmistuu siksi vasta kesäkuussa.

Jos ilmoittautumisen kanssa on teknisiä ongelmia (tai olet unohtanut aiemmin luodun salasanan), ota yhteyttä: prime-tuki.helsinki@evl.fi

Lisätietoja antaa tarvittaessa ulla.leivo@evl.fi

Ilmoittaudu muskarikaudelle 2024-25 tästä