28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Iltapäiväkerhotoiminnan haku auki 17.4. saakka

Haagan seurakunta

12.03.2024, 14:24
Perusopetuksen iltapäivätoiminta on 1.-2.-luokkalaisille sekä erityisen tuen oppilaille suunnattua ohjattua toimintaa koulupäivän jälkeen. Haagan seurakunnan iltapäiväkerho toimii lasten- ja nuortentalo Tönöllä, Huopalahden kirkon pihapiirissä, Kauppalankuja 7.

Iltapäiväkerhotoiminnan haku on auki 17.4.2024 saakka!

Haagan seurakunta toimii aamu- ja iltapäivätoiminnan palveluntuottajana Helsingin kaupungille. Toiminta on tunnuksetonta, eikä kerhoon osallistuminen edellytä kirkkoon kuulumista.

Iltapäiväkerhossa leikitään, levätään, retkeillään ja vietetään lasten vapaa-aikaa kodinomaisessa ympäristössä. Ryhmän koko on 23 lasta ja kaksi ohjaajaa. Ohjaajina kaudella 2024-2025 toimivat Minna Rosenborg ja Mia Lindbäck.

Tietoa hakemisesta: www.hel.fi/iltapaivatoiminta

Lisätiedustelut ma-pe klo 12-12.30 iltapäiväkerhon p. 050 911 2907 tai minna.rosenborg@evl.fi