28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Haagan seurakunta

Näin tilaat pahvihahmosi Huopalahden kirkkoon

08.03.2021, 08:33 /  päivitetty 08.03.2021, 09:53
Kirkossa on viime aikoina ollut aivan toisenlainen tunnelma kuin pitkiin aikoihin!
Voit edelleen osallistua Yhteisvastuu-haasteeseen ja tilata pahvihahmosi kirkon penkkiin istumaan. Hahmoista saatu tuotto annetaan lyhentämättömänä Yhteisvastuukeräykseen tukemaan syrjäytyneitä ja syrjäytymisvaarassa olevia ikäihmisiä Suomessa ja maailman kriisialueilla. Seurakunnan omaan diakoniatyöhön ikäihmisten parissa jää 20% keräystuotosta.
Jos haluat tilata hahmon itsellesi tai ystävällesi, toimi näin:
1. Maksa hahmo (40€/hahmo, 70€/2 kpl) joko MobilePaylla 84170 tai www.yhteisvastuu.fi/haaga.
2. Lähetä mahdollisimman tarkka kasvokuva JA kuva kuitista/maksusuorituksesta keräyspäällikkö Sami Lahtiselle sami.t.lahtinen@evl.fi
Vinkki: ota kuva hyvässä valossa ja hymyile Kännykän kuvanlaatu riittää hyvin.
Muista: iloista pahvihahmoa Jumala rakastaa!
MTV3:n toimittaja Mika Tommola ja pahvihahmot Huopalahden kirkossa Yhteisvastuun hyväksi

Jos haluat tilata hahmon itsellesi tai ystävällesi, toimi näin:

Vinkki: ota kuva hyvässä valossa ja hymyile Kännykän kuvanlaatu riittää hyvin.

Muista: iloista pahvihahmoa Jumala rakastaa!

https://www.mtv.fi/sarja/33001003/1393784 Katso aamulähetys 8.3.2021 MTV3.