06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Herttoniemen kirkko

Apuasi tarvitaan!

02.12.2016, 18:03 /  päivitetty 03.12.2016, 17:39

Tule lahjoittamaan aikaasi kodittomien hätämajoitukseen Herttoniemen kirkolle tai rahaasi lähialueesi tarvitseville!

Nukkuisitko yön ulkona pakkasella?
Tule vapaaehtoiseksi mahdollistamaan se, ettei kenenkään muunkaan tarvitse.

Helsingin kirkoissa järjestetään kovilla pakkasilla hätämajoitusta kodittomille. Etsimme vapaaehtoisia tekemään tämän mahdolliseksi. Tehtäviin kuuluu esimerkiksi nukkumatilojen valmistelua, jutustelua yöpymään tulleiden kanssa ja tilojen siistimistä aamulla takaisin normaalikäyttöön.

Majoitusta järjestetään sään mukaan, ja vuoro kiertää eri Helsingin kirkkojen välillä.

Viikolla 2 eli 9.-16.1.2017 majoitus järjestetään Herttoniemen kirkon liikuntasalissa. Muut majoitusta järjestävät paikat ilmoitetaan aina tarvittaessa.

Ilmoittaudu mukaan class=" "
target="_blank">TÄSTÄ!

Jos et voi lahjoittaa aikaasi, käy tutustumassa Kirkon kotimaan apuun.

Kotimaanapu on uusi hyväntekeväisyyspalvelu, jonka tuottama apu kohdistetaan täysimääräisesti Suomeen. Kotimaanavun kautta voit auttaa hädässä olevia joko vapaaehtoistyön tai raha- ja tavaralahjoitusten kautta.

Tutustu kotimaanapuun: class=" "
target="_blank">Kotimaanapu.fi