02.07. Onneksi olkoon: Maija, Maria, Mari, Marika, Meeri, Maiju, Riia, Maaria, Maikki, Kukka-Maaria | Palaute
Herttoniemen seurakunta

Herttoniemen seurakunnan tilavaraukset hinnasto 2024

Herttoniemen seurakunta

07.05.2024, 09:06
Myllypuron seurakuntasali

Herttoniemen seurakunnalla on käytössään kaksi kirkkoa, Kulosaaren ja Myllypuron kirkot sekä kaksi seurakuntasalia. Myllypuron kirkossa on lisäksi muita pienempiä tiloja.

Noudatamme seuraavaa prioriteettijärjestystä seurakunnan tilojen käytössä:

1. Kirkolliset toimitukset

2. Seurakunnan oma toiminta

3. Ulkopuolisten tilaisuudet.

Kirkolliset toimitukset ja niihin liittyvät juhlatilat

Kirkolliset toimitukset (kaste, siunaus, vihkiminen, avioliiton siunaus) Myllypuron ja Kulosaaren kirkkosaleissa: Kirkon jäsenet 0€, kirkkoon kuulumattomat arkisin 360 € ja viikonloppuna 570 € .

Seurakuntasalit kirkollisten toimitusten yhteyteen voi varata 4 tunniksi kerrallaan. Aika sisältää alku- ja loppuvalmistelut.

Kulosaaren seurakuntasali ja Myllypuron seurakuntasali:

Herttoniemen seurakunnan jäsenet 0 €, muut kirkon jäsenet 180€. Kirkkoon kuulumattomat 360 €.

Muut Myllypuron kirkon tilat: Herttoniemen seurakunnan jäsenet 0 €, muut kirkon jäsenet 90 €. Kirkkoon kuulumattomat 180 €.

Muut perhejuhlat

Muut perhejuhlat (konfirmaatio, syntymäpäivät, merkkipäivät, muut juhlat, ei lasten syntymäpäiväjuhlia). Tilat varataan 5 h kerrallaan ja aika sisältää alkujärjestelyt, tilaisuuden ja loppusiivouksen. Veloitamme + 35 € alkavalta lisätunnilta.

Kulosaaren seurakuntasali ja Myllypuron seurakuntasali: Kirkon jäsenille 180 € , kirkkoon kuulumattomille 360 €.

Myllypuron kirkon nuorisotila: Kirkon jäsenille 90 €, kirkkoon kuulumattomille 180 €.

Tilavuokrat muille seurakunnan ulkopuolisille tahoille

Hinnoittelu tapahtuu maksuluokkien A, B ja C mukaan ja hinnat sisältävät alv:n.

Maksuluokka A: Kirkko- ja seurakuntasalit 180€, muut tilat 90 €.

• Alueen yleishyödylliset järjestöt, muut kristilliset seurakunnat, muu kristillinen toiminta, laitokset.

Maksuluokka B: Kirkko- ja seurakuntasalit 360€, muut tilat 180€.

• Alueen jäsentensä etua ajavat järjestöt, ulkopuoliset yleishyödylliset järjestöt.

Maksuluokka C: Seurakuntasalit 500 € max. 3 h, muut tilat 360 € max. 3 h.

• Yhtiökokoukset, yritykset, alueen ulkopuolisten etua ajavat järjestöt.

HUOM! Yhtiökokouksia ei voi varata kirkkosaliin, ja muistakin mahdollisista kirkkosaliin sijoittuvista tilaisuuksista on neuvoteltava kirkkoherran kanssa.

Konsertit ja muut musiikkitilaisuudet

Konsertit varataan 4 h kerrallaan ja aika sisältää konsertin sekä esi- ja loppuvalmistelut. Konsertin järjestämisestä neuvotellaan aina erikseen seurakunnan kanssa ja sovitaan mahdollisesta tilavuokrasta tai siitä vapauttamisesta. Jos konserttiin on vapaa pääsy, eikä ohjelmia ole myyty etukäteen, voidaan maksutavasta neuvotella. Ohjelmia saa myydä ovella, mutta niiden ostaminen ei ole edellytyksenä konserttiin osallistumiselle.

Pääsymaksullisista konserteista peritään tilavuokra. Myllypuron ja Kulosaaren kirkot 500 €/kirkko.

Ylimenevästä ajasta veloitamme 50 € + alv alkavalta tunnilta.