28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Herttoniemen seurakunta

Lähde elokuussa Tampereelle Glow-festivaaleille kuuntelemaan gospelia

Herttoniemen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli24.08.2024 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

Glow-festivaali kutsuu gospelin ystäviä Tampereelle!

Nokia Areenan estradilla kuullaan kattaus kotimaisen gospelin merkittävimpiä lauluja klo 15-23. Artisteista mukana ovat mm. Jaakko Löytty, Pekka Simojoki ja Exit, Jukka Leppilampi, Petri Laaksonen, Lasse Heikkilä ja Gospel Power, bass’n helen, The Rain, Tera, Outi & Lee, Pro Fide, Jouko Mäki-Lohiluoma, Tommi Kalenius, Tomas Höglund, Jippu, HB, Ida Elina. Pioneerisukupolven kanssa yhdessä Nokia Arenan lavalle nousevat ensi elokuussa myös liuta nuoremman sukupolven gospelartisteja mm. Eve & Ossi, Immanuel ja Maksetut Viulut. Glow:n huippubändiä johtaa Lasse Sakara vahvistettuna Jepa Lambertin Sound of Mercy -kuorolla.

Kansainvälisyyttä tapahtumaan tuo legendaarinen Petra (USA) 50-vuotisjuhlakiertueellaan.

Lue lisää artisteista glowfestival.fi

Ilmoittaudu mukaan yhteiskuljetukseen

S‍eurakunta järjestää bussikuljetuksen festivaaleille. Hinta 100€ sisältää bussimatkat ja pääsylipun (85€). Olemme varanneet 30 lippua.

Lähtö on klo 12 Herttoniemen kirkolta, Hiihtomäentie 23. Paluumatkalle lähdetään viimeisen konsertin jälkeen n. klo 23.

Matka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Lipun saa omalla nimellä bussiin tullessa.

Lisätietoja Sari Oikarinen, sari.oikarinen@evl.fi p. 050 517 9547.