28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Herttoniemen seurakunta

Etsitkö hyvää tekevää hiljaisuutta melun, kiireen ja infotulvan keskellä? Tutustu seurakuntien tarjontaan

18.08.2023, 15:02 /  päivitetty 01.09.2023, 11:00
Hiljentyminen. Nainen etualalla käsi solisluun päällä. Takana muita ihmisiä

Helsingin seurakunnat tarjoavat hiljentymisen ja hiljaisuuden viljelyyn monenlaisia mahdollisuuksia. Hiljaiset rukoushetket, viikkomessut, levollisuuden messut ja hiljaisuuden jooga® auttavat pysähtymään keskellä viikkoa. Joskus tekee hyvää varata aikaa hiljaisuuden iltapäivään, kokonaiseen päivään tai viikonlopun mittaiseen retriittiin.

Myös pyhiinvaellukset voivat tarjota hyvää tekevää hiljaisuutta. Yhdessä koettu hiljaisuus voi olla hyvinkin intensiivinen ja merkityksellinen kokemus.

Osaan tapahtumista on ilmoittautuminen, mutta muuten tilaisuudet ovat kaikille avoimia riippumatta seurakunnasta tai asuinpaikasta.‍

Hiljaisuuden rukoushetket

Hiljaisuuden messut

Levollisuuden messut

Hiljaisuuden jooga®‍

Tästä pääset katsomaan missä voi osallistua Hiljaisuuden joogaan®‍.

Katso Pisara-ohjelma hiljaisuuden joogasta.

Hiljaisuuden päivät ja retriitit

Muut tapahtumat

Pyhiinvaellukset

Tästä pääset katsomaan tulossa olevia pyhiinvaelluksia.