28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Herttoniemen seurakunta

Ilmoittautuminen kotiäänestykseen pe 4.11. klo 16 mennessä

30.10.2022, 13:28 /  päivitetty 30.10.2022, 13:35
Ohjeet kotiäänestykseen ilmoittautumiseen Herttoniemen seurakunnassa.
kotiäänestys lauttasaaressa

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys toimitetaan ti–la 8.–12.11.

Myös kotiäänestys on mahdollinen, jos et pääse paikalle liikuntaesteen tai pitkäaikaisen sairauden vuoksi. Sinun itsesi tai läheisesi arvio tilanteestasi on riittävä.

Kotona äänestävien on ilmoittauduttava Herttoniemen seurakunnan seurakuntatoimistoon viimeistään pe 4.11. klo 16.

Ilmoittautua voit puhelimitse, p. 09 2340 3300 (ma, ti, to ja pe klo 10–14) tai sähköpostitse herttoniemi.srk(a)evl.fi. Ilmoittautuessasi sähköpostitse jätäthän puhelinnumerosi, joista voimme sinut tavoittaa.

Kotiäänestykseen ilmoittautumisen yhteydessä täytetään ilmoittautumislomake. Lomakkeen voi täyttää ilmoituksen vastaanottaja eli työntekijä, kun kotiäänestäjä tai hänen läheisensä soittaa seurakuntatoimistoon. Ilmoittautumislomakkeen voi täyttää myös kotiäänestykseen ilmoittautuva tai hänen läheisensä itse ja toimittaa täytetty lomake Herttoniemen seurakunnan seurakuntatoimistoon määräaikaan mennessä (Hitsaajankatu 4 A, 00810 Helsinki).

Kotiäänestyksen yhteydessä voi äänestää myös kotiäänestykseen oikeutetun kanssa samassa taloudessa asuva omaishoidon tuesta annetussa laissa (937/2005) tarkoitettu omaishoitaja.