01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute

Kohtaamispaikkoja ja vertaistukea pikkulapsiperheille syksyllä 2024

Herttoniemen seurakunta

23.07.2024, 13:43
Syksyn piirroskuvituksen mukaisia vauvoja, leluja ja taaperoita vaaleanruskealla pohjalla

Me Herttoniemen seurakunnassa haluamme pitää hyvää huolta lapsista ja tarjota heille turvallisen ja myönteisen kasvuympäristön. Haluamme tukea perheitä vaativassa kasvatustehtävässä, ja auttaa rakentamaan kestävän perustan elämälle kristittynä ja seurakunnan jäsenenä. Haluamme tarjota myös paikan, missä voi tutustua muihin samassa elämäntilanteessa oleviin, ja saada vertaistukea.

Kirkon päiväkerhoon, lasta odottavien tai ensivauvan saaneiden ryhmiin ilmoittaudutaan erikseen. Ilmoitamme alkavista ryhmistä nettisivuilla.

Perhemessuihin ovat tervetulleita kaikki seurakuntalaiset. Olemme ajatelleet messujen toteutuksessa erityisesti perheen pienimpiä.

Perhekerhot

Muskarit

Perhemessut

Myllypuron kirkossa su 29.9. klo 12. Messun jälkeen perhepäivä: Temppurata, askartelua, jäätelökioski, pelejä, kasvomaalausta.

Kulosaaren kirkossa su 1.12. klo 10. Lapsikuoro Nuottiavaimet esiintyy.