24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Honkanummen hautausmaa

Hautausmaan kausityöntekijöiden rekrytointi on käynnissä

11.01.2019, 11:14
Helsingin seurakuntayhtymän hautausmaille haetaan kausityöntekijöitä. Honkanummen hautausmaalla on tarjolla noin 80 avointa työpaikkaa kesäkaudella 2019.
Kesätyöntekijät

Honkanummen hautausmaa etsii kesätyöntekijöitä monipuolisiin työtehtäviin. Tule nauttimaan Suomen kesästä parhaassa seurassa!

Mahdollinen kesätyöpaikkasi sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien äärellä Vantaan Itä-Hakkilassa yhdellä Suomen kauneimmista hautausmaista. Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä niin puutarha-alan ammattilaisille, työelämään tutustuville nuorille kuin harjoittelijoillekin. Tulevat työtehtäväsi voivat rakentua muun muassa viheralueiden kunnossapidon, hautojen hoidon, asiakaspalvelun, toimistotyön kuin korjaus- ja huoltorakentamisenkin ympärille.

Panostamme hyvään työilmapiiriin ja työturvallisuuteen. Tarjoamme ammattitason työvälineet ja -koneet sekä mahdollisuuden tutustua Helsingin seurakuntayhtymän hautaustoimeen aitiopaikalta. Osaavat ja huumorintajuiset ammattilaisemme perehdyttävät sinut työtehtäviin ja työyhteisön tavoille heti työsuhteen alussa. Arvostamme erityisesti reipasta asennetta, positiivisuutta, täsmällisyyttä sekä valmiutta kohdata erilaisia ihmisiä, niin omaisia kuin työtovereitakin.

Työ alkavat huhti-kesäkuun aikana ja sinulla on mahdollisuus työskennellä 2-6 kuukautta. Kiinteä viikkotyöaika on 38,75 h. Rekrytointi aloitetaan jo hakuajan kuluessa, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pikaisesti täällä. Hakuaika päättyy 28.2.2019