29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Huopalahden kirkko

Hiljaisuuden joogan® harjoitus

Haagan seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli28.04.2024 klo 18:30 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliHuopalahden kirkko, Vespertie 12, 00320 Helsinki /Kauppalankuja 7

HILJAISUUDEN JOOGA®

Hiljaisuuden jooga® on sairaalapappi ja joogaopettaja Heli Harjunpään kehittämä kristillinen harjoituskokonaisuus, jossa yhdistyvät lempeä kehollinen harjoitus, mielen rauhoittuminen ja hengellisyys.

Hiljaisuuden joogan® harjoitus sunnuntaisin klo 18.30 – 20 Huopalahden kirkossa 14.1.2024 – 26.5.2024. HUOM! Ei pääsiäispäivänä 31.3.

Ohjaajina papit ja hiljaisuuden joogan® ohjaajat Mari Silin ja Toto Hannele Päiviö. Mukaan tarvitset alustan ja mukavat, joustavat vaatteet. Voit ottaa mukaan myös viltin loppurentoutusta varten ja pyyhkeen tai pienen tyynyn tms. istuintueksi lattialla tehtäviä harjoituksia varten.

Hiljaisuuden jooga® sopii kaikille eikä vaadi mitään erityisiä valmiuksia. Liikkeet ovat yksinkertaisia, ja niihin on myös vaihtoehtoja, jos Sinulla on jokin liikuntarajoite.

Ei ilmoittautumista. Maksuton. Huopalahden kirkkosaliin mahtuu n. 20 joogaajaa mattoineen.

Tiedustelut: mari.silin@evl.fi ja hannele.paivio@gmail.com