06.10. Onneksi olkoon: Pinja, Minttu | Palaute
Huopalahden kirkko

Hiljaisuuden joogan® harjoitus

Haagan seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli06.10.2024 klo 18:30 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliHuopalahden kirkko, Vespertie 12, 00320 Helsinki /Kauppalankuja 7

Hiljaisuuden joogan® harjoitus sunnuntaisin kirkkosalissa klo 18.30 – 20. Hiljaisuuden jooga® on sairaalapappi ja joogaopettaja Heli Harjunpään kehittämä kristillinen harjoituskokonaisuus, jossa yhdistyvät lempeä kehollinen, hatha-joogaan perustava harjoitus, mielen rauhoittuminen ja hengellisyys.

Vapaa pääsy, ei ilmoittautumista. Ota mukaan oma alusta ja mukavat, rennot, lämpimät vaatteet. Voit ottaa mukaan myös pienen tyynyn tai pyyherullan istuintueksi lattialla tehtäviä harjoituksia varten. Sopii kaikille. Liikkeisiin on vaihtoehtoja jos Sinulla on jokin liikuntarajoite.

Ohjaajina Hiljaisuuden joogan® ohjaajat ja papit Mari Silin, mari.silin@evl.fi , ja Toto Päiviö, hannele.paivio@gmail.com .

Syksyn ensimmäinen kerta 1.9., viimeinen kerta 24.11. Huopalahden kirkkoon mahtuu n. 20-24 joogaajaa mattoineen.