05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute

Naisten kasvuryhmä psykodraamatyöskentelyn keinoin

16.11.2020, 10:58
Naisten kasvuryhmä

Huopalahden kirkolla kokoontuu naisten psykodraamaryhmä keväällä 2021. Ryhmä sopii naisille, jotka haluavat oppia uutta itsestään ja ihmissuhteistaan. Ryhmän tavoitteena on mm. oma persoonallinen kasvu, itsen ja toisen ymmärtäminen sekä ratkaisukeinojen pohtiminen arjen sosiaalisissa tilanteissa. Tärkeänä periaatteena ryhmässä on luottamuksellisuus.

Ryhmässä on paikka kuudelle omasta kasvusta kiinnostuneelle naiselle. Ryhmään tullaan haastatteluiden kautta ja ryhmään osallistuminen edellyttää sitoutumista kaikkiin tapaamisiin.

Naisten kasvuryhmässä käytetään psykodraamatyöskentelyä, jonka kautta ryhmäläiset voivat tutkia ajankohtaisia oman elämän kysymyksiä ja ihmissuhteita. Ryhmään osallistuminen ei edellytä aiempaa psykodraaman tuntemusta.

Ohjaajana toimii psykodraamaohjaaja Heli Sipilä. Osallistumismaksu 50 €.

Kokoontumiset ovat Huopalahden kirkolla seitsemänä keskiviikkoiltana: 20.1., 27.1., 10.2., 24.2., 10.3., 24.3. ja 7.4.2021 klo 18-21. Tiedustelut ja ilmoittautumiset haastatteluun 11.12.2020 mennessä sipilaheli@gmail.com.

Seurakunnan yhdyshenkilö on diakonissa Heli Salo p. 050 380 2352.

Kuvassa ulkorakennus, jonka ympärillä on kukkia ja pensaita.