30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Hyvän Paimenen kirkko

Akvarelliryhmän näyttely

22.03.2023, 08:59 /  päivitetty 27.03.2023, 12:25
Värikäs maalattu tausta ja teksti Taidenäyttelyt.

Seurakunnan akvarelliryhmän näyttely Paimensalissa 18.4.-17.5. kirkon aukioloaikoina. Vapaa pääsy.

Hyvän Paimenen kirkon alakerrassa on kokoontunut kaksi kertaa kuukaudessa seitsemän vuotta syys- ja kevätkauden ajan akvarellimaalausta harrastava 8-9 henkilön ryhmä. Tavoitteena on harjoitella erilaisin vaihtuvin tekniikoin ja värien käsittelyllä maalauksellista ilmaisua. Kuvataiteilija Irja Tikka on vapaaehtoistyönään ohjannut ryhmää, josta olemme hyvin kiitollisia. Yhteyshenkilönä seurakuntaan toimii pastori Marita Toivonen.

Esillä olevat työt on tehty 2 -3 tuntisten sessioiden aikana. Ryhmä on yhdessä jyryttänyt ne näyttelyyn.

Näyttelyllä ryhmä haluaa kiittää seurakuntaa tilojen käytöstä.