04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Hyvän Paimenen kirkko

Isoskoulutus alkaa!

17.08.2023, 09:10
Pakilan seurakunnan ensimmäisen vuoden isoskoulutus alkaa tänä vuonna leirillä, jolle mukaan ilmoittautuvat isostoimintaan mukaan haluavat kesän 2023 rippikoulun käyneet sekä toisen vuoden isoset. Ensimmäisen vuoden isoskoulutettavien toiminta jatkuu tapaamisilla kerran kuussa viikonloppuisin kirkolla ja tammikuussa luvassa on toinenkin leiri. Jos omaan aikatauluun ei onnistu syyskuun leiri, ei se mitään, mukaan toimintaan voi liittyä 24.9. klo 11-14 tapaamisessa. Jos on mitään kysyttävää isosuuteen tai isoskoulutukseen liittyen, olethan rohkeasti yhteydessä Ida Lemmetyiseen 050 3801418!