30.06. Onneksi olkoon: Päivö, Päiviö | Palaute

Messut Kallion kirkossa – lisätiedot ja toimittajat

Kallion seurakunta

26.06.2024, 14:12
Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi messuihimme Kallion kirkkoon.
Vihreällä taustalla piirrettyjä sydämiä, ristejä ja maljoja sekä keskellä Kallion kirkko.

Messut sunnuntaisin

Su 30.6. Messu klo 10. Papit Minna Ruuttunen ja Riikka Reina, kanttori Vivika Oksanen.

Su 7.7. Messu klo 10. Papit Visa Viljamaa ja Saimi Kautonen, kanttori Vivika Oksanen.

Su 14.7. Messu klo 10. Papit Jaana Partti ja Esa Pekka-Helanne, kanttori Vivika Oksanen.

Su 21.7. Messu klo 10. Papit Pauliina Lindfors ja Saimi Kautonen, kanttori Vivika Oksanen.

Su 28.7. Messu klo 10. Papit Minna Ruuttunen ja Visa Viljamaa, kanttori Tommi Niskala.

Su 11.8. Messu klo 10. Papit Visa Viljamaa ja Esa-Pekka Helanne, kanttori Olli Pyylampi.

Konfirmaatiomessut

Su 4.8. Konfirmaatiomessu klo 10. Papit Riikka-Eliina Roininen, Esa-Pekka Helanne, Riikka Reina, Saimi Kautonen, kanttori Tommi Niskala.

Kesän iltamessut

Iltamessut klo 18 tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin kesäkuun alusta elokuun loppuun asti.