04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Kallion kirkko

Rauhan messu Kallion kirkossa

Kallion seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli02.05.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKallion kirkko, Itäinen Papinkatu 2, 00530 Helsinki

Kaipaatko rukoilemaan, laulamaan ja hiljentymään? Tervetuloa Rauhan messuun Kallion kirkkoon! Pappi Riikka-Eliina Roininen, kanttori Tommi Niskala.

Torstain iltamessuissa voimme käyttää kristittyjen tärkeintä rauhanrakennuskeinoa: rukousta. Tervetuloa kuuntelemaan rauhan kelloja Kallion kirkkoon klo 18, sytyttämään kynttilä ja pyytämään yhdessä rauhaa koko maailmaan.

Jos haluat puhua papin kanssa, hän on sinua varten kirkossa arkipäivisin klo 15–17. Kirkko on avoinna arkisin klo 7–21. Olet tervetullut rukoilemaan rauhan ja muita mieltäsi painavien asioiden puolesta itsellesi sopivana aikana.

Torstain iltamessuissa säestää pop up -lauluporukka, johon voi tulla vaikka vain yhdeksi kerraksi mukaan. Ryhmä kokoontuu ennen messua klo 17 ja harjoittelee messussa laulettavat kappaleet. Laulamme mm. Nuoren seurakunnan veisuja ja Taizé-lauluja. Lisätietoja lauluporukasta Tommi Niskalalta (tommi.niskala@evl.fi).