03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Kallion seurakunta

Messut Kallion seurakunnassa

12.05.2022, 15:59
Kallion seurakunnassa on monipuolinen messuelämä.

Kallion seurakunnan messut Alppilan ja Kallion kirkoissa

Alla näet tavallisen messuohjelmamme, mutta tarkat tiedot ja mahdolliset muutokset löytyvät tapahtumakalenterista.

Kallion kirkossa

Messu on sunnuntaisin ja pyhäpäivinä klo 10. Samoin arki-iltaisin on messu maanantaista perjantaihin klo 18.

Alppilan kirkossa

Sunnuntaisin on tasausmessu klo 16 ja lisäksi messuja muun muassa unkariksi, kiinaksi ja viroksi. Niistä löydät tietoa sivulla Kansainvälisyys .

‍Kulttuuritulkattu messu

Onko messun sisältö, sen osat tai siihen liittyvät ilmaisut jääneet epäselväksi? Mitä erityistä liittyy pääsiäismessuun?

Kolmella videolla selitetään ja tulkataan, mitä kaikkea messun neljässä eri osassa tapahtuu. Kallion seurakunnan pastorit Laura Huovinen ja Visa Viljamaa vastaavat messuun liittyviin kysymyksiin ja mielenkiintoisiin ihmetyksen aiheisiin. Kysymyksiä käydään läpi vuoden 2021 pääsiäispäivän messun striimitaltioinnin kautta. Löydät videot sivulta Kulttuuritulkattu messu.