03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute

Nuorten toiminta ja isoskoulutus Kalliossa

Kallion seurakunta

29.02.2024, 18:28
Nuorten toiminnan keskus on TALO, tervetuloa!

Nuorten viikkotoiminta keväällä 2024

Tervetuloa Talolle (Toinen linja 8) keskiviikkoisin, torstaisin ja perjantaisin! Olemme suorittamisesta ja syrjinnästä vapaa tila, pyrimme kaikessa turvallisen tilan periaatteisiin.

Keskiviikkoisin ohjelmassa on isoskoulutusta ja vapaata yhdessä olemista. Talo on auki klo 16-20. Isoskoulutus on ennalta ilmoitettuina keskiviikkoina, muulloin avoimet ovet.

Torstaisin on ensin Rauhanmessu Kallion kirkossa klo 18, jonka jälkeen yhteisöruokailu Talolla. Eli tehdään messun jälkeen yhdessä ruokaa!

Perjantaisin ohjelmassa on yhteinen Pannariperjantai, pannaria muuta iltapalaa tarjolla kaikille! Myöskin pelailua ja yhdessäoloa turvallisessa ympäristössä. Perjantainilta on klo 16-21.

Haluatko leffaillan, jammailla bändikämpässä, keskustella luottamuksellisesti elämän asioista, hiljentyä kellarikappelissa tai pelailla pelejä? Talolla on kovin moni asia mahdollinen.

Maanantaisin Kalasatamassa, osoitteessa Kalasatamankatu 20, pidämme nuorteniltaa klo 17-21. Sielläkin saa hengata vapaasti, voi katsoa vaikka leffaa ja tarjolla aina vähintään iltapalaa.

Kaikki nuorten toiminta on suunnattu 13-vuotiaille ja sitä vanhemmille nuorille. Alle 13-vuotiaiden toiminnan löydät kouluikäiset osiosta.

Toiminnasta saa tarkemman infon kallion seurakunnan nuorten instagramista: @kallionuoret .

Isoskoulutus Kallion seurakunnassa

Isoskoulutus on tarkoitettu sinulle, joka haluat oppia uusia taitoja kuten pienryhmien ohjaamista tai erilaisten ohjelmien valmistelua ja toteutusta. Koulutuksessa keskustellaan ja pohditaan yhdessä isosuutta, omia vahvuuksia ja kehittymistarpeita toisten koulutettavien kanssa toimien ja tehden harjoituksia. Isoskoulutuksen käytyäsi voit toimia rippikoulussa tai lastenleireillä isosena.

Isoskoulutusta järjestetään Talolla keskiviikkoisin klo 17.30-19.00.

Jos kiinnostut isoskoulutuksesta kesken vuotta tai muuton vuoksi haluat siirtyä toisaalta Kallion seurakunnan isostoimintaan, ota yhteyttä Riikka-Eliinaan!