01.09. Onneksi olkoon: Pirkka | Palaute
Kallion seurakunta

Kallion kirkon 112-vuotisjuhlamessussa siunataan uudet työntekijät ja vapaaehtoiset

Kallion seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli01.09.2024 klo 10:00 - 11:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKallion kirkko, Itäinen Papinkatu 2, 00530 Helsinki

Kallion kirkon 112-vuotissynttäreitä juhlitaan messussa 1.9. klo 10. Juhlamessussa myös siunataan seurakunnan uudet työntekijät ja vastuunkantajat tehtäviinsä. Mukana messussa ovat kirkkoherra Riikka Reina, papit Minna Ruuttunen, Esa-Pekka Helanne, Visa Viljamaa, Jaana Partti, Saimi Kautonen, kanttorit Vivika Oksanen ja Olli Pyylampi. Messun jälkeen nautitaan kirkkokahvit.

Kirkon syntymäpäivänä torniin pääsee tänä kautena viimeistä kertaa viidellä eurolla eli festarifemmalla klo 12–18. Turvallisuussyistä kierrokselle edellytetään 18 vuoden ikää.