06.05. Onneksi olkoon: Ylermi | Palaute
Kannelmäen kirkko

Iso seurakuntasali Kannelmäen kirkolla - Ei käytössä

01.06.2021, 13:40
Iso seurakuntasali ei ole toistaiseksi käytössä.
Iso seurakuntasali Kannelmäen kirkolla

Kannelmäen kirkolla seurakuntakeskuksen toisessa kerroksessa on iso seurakuntasali noin 90 hengelle. Keittiö ja noin sadan hengen ruoka- ja kahviastiasto ovat juhlan järjestäjän käytettävissä.

Iso seurakuntasali on käytettävissä kastejuhliin ja muistotilaisuuksiin sekä ikäihmisten syntymäpäiväjuhliin.

Evankelisluterilaisen kirkon jäsenet voivat käyttää isoa seurakuntasalia ja keittiötä korvauksetta kastejuhlissa ja muistotilaisuuksissa. Kirkkoon kuulumattoman vainajan muistotilaisuus isossa seurakuntasalissa maksaa 120 €. Ikäihmisten syntymäpäiväjuhlista veloitetaan tilavuokra 50 €.

Varaukset tulee tehdä hyvissä ajoin, viimeistään noin viikkoa ennen tilaisuutta.

Kirkkoherranvirasto palvelee varausasioissa maanantaista perjantaihin kello 9–14, p. 09 2340 3800.

Seurakunnalta on isoon seurakuntasaliin saatavana valkoisia pöytäliinoja. Pöytäliinojen käytöstä peritään käytön mukainen hinta, 3,50 € / liina.

Seurakunnalta saa lainaksi kynttilänjalkoja kruunukynttilöille sekä tuikuille ja maljakoita.

Isoon seurakuntasaliin toiseen kerrokseen pääsee hissillä ensimmäisestä kerroksesta ja kirkkosalista.

Samassa kerroksessa sijaitsee inva-wc.