29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Kannelmäen kirkko

Kotimaanapu.fi – täsmäapua lähelle

14.03.2017, 08:00 /  päivitetty 09.03.2017, 10:55

Kotimaanapu on verkossa toimiva hyväntekeväisyyspalvelu, joka auttaa hädässä olevia suomalaisia ja Suomessa asuvia taloudellisen avun tai tavara- tai ruoka-avun kautta. Osoitteessa www.kotimaanapu.fi voi tehdä kohdennettuja lahjoituksia verkkopankkitunnusten avulla. Keräyssummat päivittyvät ja keräysten etenemistä voi seurata reaaliajassa.

Kotimaanapu on palvelu, joka mahdollistaa Suomen evankelis-luterilaisen kirkon paikallisseurakunnille lahjoitusten keräämisen katastrofien uhrien ja vähävaraisten auttamiseen Suomessa. Nykyinen poliisihallituksen myöntämä keräyslupa on voimassa 1.10.2016–30.9.2018.

Kotimaanapu keskittyy varainhankintaan sekä lahjoitusten koordinointiin saajilleen yhteistyössä seurakuntien kanssa. Kotimaanapu tarjoaa tukea myös arjen diakoniatyön kehittämiseen seurakunnissa.

Kotimaanapu toimii kiinteässä yhteistyössä Sydämellä Sydämellä -vapaaehtoisverkoston kanssa, jonka kautta voi ilmoittautua itselleen mieleisiin vapaaehtoistehtäviin tai pyytää itselleen apua.

Kotimaanapua ja Suurella Sydämellä -toimintaa hallinnoi Kirkkopalvelut ry. Kirkkopalvelut ry on yleishyödyllinen valtakunnallinen yhteistyö- ja palvelujärjestö.

Facebook.com/Kotimaanapu

Lue lisää Kotimaanavusta: class=" "
target="_blank">Kalsareita, talvikengät tai pesukone ‒ Kotimaanavun kautta voi nyt auttaa myös helsinkiläisiä