04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute

Kannelmäen seurakunnan luottamushenkilöiden kausi 2023-2026
on alkanut

17.01.2023, 09:55
Kannelmäen seurakunnan seurakuntaneuvosto 2023-2026 kokoontui 16.1. ensimmäiseen kokoukseensa Klanulla.
Kannelmäen seurakunnan luottamushenkilöt 2023-2026 Klanun oranssilla sohvalla istumassa ja sohvan takana seisomassa.

Ennen varsinaista kokousta uusia luottamushenkilöitä oli evästämässä edelliseltä kaudelta luottamushenkilön tehtävänsä jättäneet Tomi Sirkiä sekä huomattavan ja pitkän uran kirkon luottamustehtävissä tehnyt Timo Sahi. Kapulanvaihtoa juhlistettiin kokki Tomi Saaren valmistamalla päivällisellä.

Kokouksessa seurakuntaneuvoston varapuheenjohtajaksi äänestettiin Petteri Auvinen. Kirkkoherra Virpi Koskinen jatkaa puheenjohtajana. Sihteeriksi valittiin seurakuntasihteeri Anna-Riitta Siitonen.

Uudet luottamushenkilöt siunataan tehtäväänsä Kannelmäen kirkossa sunnuntaina 12.2. klo 10 alkavassa messussa. Tervetuloa mukaan siunaamaan ja tapaamaan heitä.

Kuvassa vasemmalta takarivissä Jussi Murtovuori, Risto Ruottunen, Aku Kähärä, Tomi Sirkiä, Anna-Riitta Siitonen, Petteri Auvinen, Elina Riutta, Juhani Strandén, Outi Halenius, Pekka Haanpää ja Pirjo Pekkola. Edessä vasemmalta Tarja Lamminperä, Dora Puhakka, Riikka Hiidenkari, Virpi Koskinen, Timo Sahi ja Riitta Eisalo. Kuvasta puuttuu seurakuntaneuvoston jäsen Sanna Korhonen.