28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Kiitos Lahjoita jouluiloa -keräykseen lahjoittaneille

Kannelmäen seurakunta

02.01.2024, 11:04
Keräyksellä tuettiin oman seurakuntamme alueella asuvia vähävaraisia lapsiperheitä ja aikuisia.
Piirretyssä kuvassa pieni tyttö syö pipareita. Yläreunassa jouluinen havuköynnös ja joulukelloja. Teksti Lämmin kiitos lahjastasi.

Kannelmäen seurakunnan joulukeräys toteutettiin S-ryhmän lahjakorttilahjoituksin. Keräysaika oli 12.11.–15.12.2023. Yksityisten lahjoittajien lisäksi Kaaren Specsavers osallistui keräykseen. Lions Club / Suomen Lions-liitto ry järjesti Kaaressa Auta lasta, auta perhettä -keräyksen, jonka kautta saimme jaettavaksi leluja ja elintarvikkeita. Lahjoituksilla tuettiin yhteensä 112 alueemme kotitaloutta – lapsiperheitä ja yksin asuvia. Diakonit toimittivat lahjoitukset perille.

Lämmin kiitos kaikille jouluiloa jakaneille!

Lionsklubilaisia neonkeltaiset keräysliivit päällään ja Auta lasta, auta perhettä -keräyksen esitteitä kädessään Kauppakeskus Kaaressa.
Suomen Lions-liitto ry järjesti 16.12.2023 Auta lasta, auta perhettä -keräyksen Kauppakeskus Kaaressa. Keräyksen kautta saimme jaettavaksi useita ostoskärryllisiä leluja ja elintarvikkeita alueemme vähävaraisille perheille ja yksin asuville aikuisille.