29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Kannelmäen seurakunta

19.12.2023, 14:16 /  päivitetty 12.02.2024, 09:30
Tervetuloa!
Piirretyssä kuvassa äiti vauva sylissään, saparopäinen lapsi matolla leikkimässä ja mummo lukemassa lapselle.

Toimintaa Klanulla

• Klaneettitie 6–8 A, 4. krs.
  • Porraskäytävässä on kaksi hissiä, joilla voi tuoda rattaat ylös asti, jossa rattaille on oma parkki.
  • Toiminta on avointa ja maksutonta.

Esikoisvauvakerho torstaisin klo 10.30–12. Kerho on avoin kohtaa-mispaikka alle 8 kk ikäisten esikoisvauvojen perheille. Avoimet ovet ja kahvitarjoilu. (Ajalla 18.1.–2.5., ei 28.3.)

Vauvakerho tiistaisin klo 10.30–12.  Kerho on avoin kohtaamispaikka alle 1-vuotiaille vauvoille vanhemman kanssa. Avoimet ovet ja kahvitarjoilu. (Ajalla 16.1.–14.5., ei 30.1., 26.3.)

Perhekerho keskiviikkoisin klo 9.30–11.30. Perhekerhossa leikitään, pidetään hartauksia, juodaan kahvit ja mehut, lauletaan ja askarellaan. Avoimet ovet eli ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Parillisina viikkoina perhekerhossa tarjotaan lounas, jossa vapaaehtoinen ruokaraha. Ter-vetuloa kaikenikäiset lapset ja aikuiset!  (Ajalla 17.1.–15.5., ei 27.3., 1.5.)

Klanun Mummola Klanulla kerran kuussa lauantaisin 13.1., 10.2., 9.3., 13.4. ja 11.5. klo 10–13. Lapsille ja aikuisille leikkiä, askartelua ja lukemista yhdessä vapaaehtoisten mummojen kanssa. Ilmoittautumista ei tarvita vaan mummolassa on avoimet ovet. Tarjolla on välipalaa.

Perheiden aamupäivä 7.4. klo 10

Perhemessu, jossa on tilaa olla ja liikkua kaikenikäisille. Messun jälkeen kirkon nurtseilla tarjolla sosekeittoa ja puuhaa lapsille. Nina Rajamäki, Janette Lintelä, Kaija Aalto, Kari Härkönen.

Vauvakirkko 19.5. klo 15

Tervetuloa vauvakirkkoon vauvat perheineen. Pienten oma kirkkohetki, jossa vauvat ja muut perheen pienimmät siunataan. Siunaamiseen voi-vat osallistua myös isovanhemmat ja kummit. Edellisen vuoden kastetut saavat kirkkoon kutsun. Tervetuloa myös muut perheet mukaan. Vauvoille omat pullot mukaan. Nina Rajamäki, Janette Lintelä, Kaija Aalto, Kari Härkönen.

Kirjepyhäkoulu

Tervetuloa liittymään Päkän ja Pulmun kirjepyhäkoulurinkiin!

Kirjepyhäkoulu antaa mahdollisuuden viettää 3–10-vuotiaiden lasten kanssa pyhäkouluhetki kotona. Lapset saavat kuusi kertaa vuodessa seurakunnasta postia, joka sisältää:

       • Kirjeen lapselle

       • Raamatunkertomuksen tai kirkkopyhään liittyvän tarinan

       • Värityskuvan / Pieniä tehtäviä.

Voitte kysyä lisätietoa ja ilmoittautua kirjepyhäkouluun lapsityönohjaaja Marjo Visan sähköpostiin: marjo.visa@evl.fi Ilmoittautumisessa tarvitaan lapsen nimi, ikä, osoite ja huoltajan yhteystiedot. Tervetuloa pohtimaan yhdessä Päkä-lampaan ja Pulmu-kyyhkyn kanssa kaikkea maan ja taivaan väliltä!