03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Paikassa askarreltiin helmillä ja Malminkartanossa viettiin Elojuhlia

28.08.2017, 14:50
Askartelu sopii sekä lapsille että aikuisille. Se todettiin viime lauantaina, kun noin viisitoista aikuista ja lasta kävi askartelemassa Paikassa.

Kauppakeskus Kaari on uudistunut, ja sen kunniaksi Kaari oli viikonloppuna 25.-27.8. täynnä tapahtumia ja tarjouksia. Kannelmäen seurakunnan Paikassa Kaaren -1. kerroksessa pääsi lauantaina askartelemaan ammattilaisen opastuksella. Vapaaehtoisemme Raili ohjasi, kannusti ja kehui lämpimästi kaikenikäisiä askartelijoita. Iästä riippumatta jokainen sai Railin neuvoilla toteuttaa oman visionsa mukaisen korun. Helmistä valmistui mm. avainnauhoja ja rannekoruja. Pari tuntia askarrellen kului hauskassa tunnelmassa.

Uudistuneesta Kaaresta ja hulinaviikonlopusta voi lukea class=" "
target="_blank">Kaaren sivuilta
ja class=" "
target="_blank">somesta
.

Myös Malminkartanon puolella tapahtui samana viikonloppuna, kun monet alueemme toimijat ja asukkaat viettivät perinteisiä Elojuhlia sunnuntaina 27.8. Juhlilla saatiin nauttia monipuolisesta ohjelmasta ja yhteisestä meiningistä. Seurakunnan työntekijöitä oli joukossa mukana ja tavattavissa Dösällä.

Kurkkaa juhlien sivuille Facebookiin class=" "
target="_blank">Malminkartanon elojuhlat