02.07. Onneksi olkoon: Maija, Maria, Mari, Marika, Meeri, Maiju, Riia, Maaria, Maikki, Kukka-Maaria | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Terveisiä seurakuntaneuvoston kesäkuun 2024 kokouksesta | Kannelmäen seurakunta

Kannelmäen seurakunta

04.06.2024, 11:05
Kannelmäen seurakunnan seurakuntaneuvosto piti kevään 2024 kuudennen, järjestyksessään 17. kokouksensa maanantaina 3.6.
Vihreällä pohjalla Kannelmäen seurakunnan logo ja teksti Terveisiä seurakuntaneuvostosta.

Kokousterveiset

Helsingin seurakuntayhtymän yhteisen seurakuntatyön johtaja Stefan Forsén ja kiinteistöjohtaja Osmo Rasimus vierailivat kokouksessa kertomassa Kirkko Helsingissä -strategiasta ja keskustelemassa tilakysymyksistä.

Seurakunnan diakonit Heidi Metsälä ja Heini Sinkko esittivät seurakuntaneuvostolle katsauksen diakonian ajankohtaisista kuulumisista.

Seurakuntaneuvosto

• käsitteli kiinteistöstrategiaa ja antoi keskustelun perusteella siitä pyydetyn lausunnon yhteiselle kirkkoneuvostolle
  • keskusteli laadituista Helsingin seurakuntayhtymän työaikalinjauksista ja päätti, minkälainen lausunto työaikalinjauksista annetaan ja valtuutti kirkkoherran lähettämään pyydetyn lausunnon työsuojelupäällikölle
  • kävi lähetekeskustelun toiminta- ja taloussuunnitelmasta sekä talousarviosta ja nimesi työryhmän valmistelemaan esitykset Kannelmäen seurakunnan toiminta- ja taloussuunnitelmalle 2025–2027 ja talousarviolle 2025.

Seurakuntaneuvoston seuraavat kokoukset ovat 19.8., 9.9., 7.10., 4.11. ja 9.12.