16.04. Onneksi olkoon: Patrik, Jalo | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Terveisiä seurakuntaneuvoston kesäkuun kokouksesta

06.06.2023, 10:55
Kannelmäen seurakunnan seurakuntaneuvosto piti kuudennen kokouksensa maanantaina 5.6.2023
Violetilla pohjalla Kannelmäen seurakunnan logo ja teksti: Terveisiä seurakuntaneuvostosta.

Kokouksen terveisiä:

• Todettiin, että seurakunta tukee huomattavalla summalla leirikustannuksia. Yhteinen kirkkoneuvosto on päättänyt korottaa leirivuorokauden hintaa 30 euroon / vuorokausi / henkilö. Tämä vaikuttaa myös Kannelmäen seurakunnan tuleviin vuoden 2024 leirimaksuihin. Vuodesta 2014 asti leirivuorokauden hinta on ollut sama kaikissa Helsingin seurakunnissa. Diakoniatyön kautta tuetaan vähävaraisia perheitä lasten leirikustannuksissa seurakuntien yhteisesti sopimalla tavalla.
  • Lähetekeskustelussa valmisteltiin toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2024–2026. Päätöksiä tehdään elokuun kokouksessa.
  • Keskustelu oli vilkasta, tulevaisuuteen katsovaa ja toiveikasta.