29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Käpylän kirkko

Cantus Vallis Gratiae - Keskiaikaisen rukouslaulun konsertti (PERUTTU)

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli03.05.2024 klo 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKäpylän kirkko, Metsolantie 14, 00610 Helsinki

Tilaisuus on valitettavasti peruttu teknisistä syistä. Kotisivun julkaisu viivästyy, joten konserttia joudutaan siirtämään. Uusi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin

Konsertti perjantaina 3.5. klo 19 Käpylän kirkossa

Sofia Lindroos ja Valter Maasalo. Albumin "Cantus Vallis Gratiae" ja kotisivun www.birgittasang.fi julkaisukonsertti.

Vapaa pääsy.

Lisätietoja

Lauluja Pyhän Birgitan ja Petrus Skänningeläisen hetkipalveluksesta Cantus sororum m.m.

Lauluja esitetään latinaksi, ruotsiksi ja suomeksi.

Konserttia on tukenut Stiftelsen Tre Smeder.

Sofia Lindroos ja Valter Maasalo ovat luoneet kotisivun joka monipuolisesti esittelee birgittalaissisarten hetkipalvelusta Cantus sororum. Kotisivulla löytyy lauluja nuottivideoilla ja kutsuu yhtymään ikuiseen ylistykseen. Sofia on monipuolinen laulaja jonka ohjelmisto ulottuu varhaisesta gregorianiikasta nykymusiikkiin. Valter on yksi Suomen tunnetuimpia gregorianiikan tulkitsijoita.