30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Käpylän kirkko

Käpylän iltaruoka

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli24.04.2024 klo 16:00 - 17:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKäpylän kirkko, Metsolantie 14, 00610 Helsinki

Yhteisöruokailut ovat kaikille avoimia kohtaamispaikkoja hyvän ruuan äärellä.

Käpylän iltaruoka on keskiviikkoisin klo 16-17:30 Käpylän kirkon seurakuntasalissa. Tarjolla on aina vegaaninen keitto. Lisäksi tarjolla on hieman hävikkiruokaa, jota saa viedä kotiin. Seurakuntasalin viereisessä huoneessa on lasten leikkitila, jossa lapset voivat oman aikuisen valvonnassa touhuta ruokailun lomassa.

Ruokailun maksu on vapaaehtoinen ja summan voit valita itse. Kaikki tuotot menevät hyväntekeväisyyteen. Käpylän iltaruuan tuotto ohjataan Suomen Lähetysseuran kautta Angolan Lubangossa sijaitsevaan nuorten turvakotiin.

Ruokailusta vastaa pastori Taija Kaipainen sekä kokki Jarno Mielonen, yhdessä vapaaehtoisten kanssa.

Yhteisöruokailut ovat käynnissä 15.1.-9.5.2024. Ruokailu on tauolla talvilomalla 21.2, pääsiäisen tienoilla 27.3. ja 3.4. sekä vappuna 1.5.2024.