04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Käpylän kirkko

Messu Käpylän kirkossa

Oulunkylän seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli28.04.2024 klo 18:00 - 19:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliKäpylän kirkko, Metsolantie 14, 00610 Helsinki

Messu Käpylän kirkossa

Pappi Taija Kaipainen, kanttori Mikko Helenius.

4. sunnuntai pääsiäisestä, Cantate - Taivaan kansalaisena maailmassa. Kirkkovuosikalenterista löytyy sunnuntain raamatuntekstit.

Kirkon ulko-oven luona on jaossa virsikirjoja ja messun käsiohjelmia, joiden avulla voit seurata messun kulkua.

Käpylän kirkon messu on hieman "perinteistä" messua lyhyempi ehtoollisjumalanpalvelus, jossa painottuvat rukous ja musiikki. Sivualttareilla voit käydä sytyttämässä tuohuksen tai kirjoittamassa esirukouspyynnön. Messun jälkeen on seurakuntasalissa tarjolla kahvia ja teetä - tervetuloa rupattelemaan toisten messussa kävijöiden kanssa.