29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Rakenna Joulupuu keräys ja lahjatoivelista 2023 | Vuosaari

Vuosaaren seurakunta

05.11.2018, 14:41 /  päivitetty 11.12.2023, 10:58
Haluatko tuoda iloa lapsen jouluun? Lahjoita vähävaraisen perheen lapselle toivejoululahja!
Joulukuusi joka on rakennettu paketeista, piirretty kuva

Joulupuu-keräyksen kautta ilahdutetaan tänäkin jouluna lukemattomia lapsia ja perheitä. Ilon saa myös lahjoittaja, kun tietää että aattoiltana paketista avautuu lahja, joka varmasti on toivottu ja iloittu.

Rakenna Joulupuu keräys Vuosaaressa

Haluatko tuoda iloa lapsen jouluun? Rakennetaan Joulupuu!

Rakenna Joulupuu -keräys vuosaarelaisten vähävaraisten perheiden lasten hyväksi avautuu messun jälkeen sunnuntaina 3.12. Vuosaaren kirkossa. Tämän jälkeen joululahjakeräys siirtyy tänne seurakunnan kotisivuille klo 14, josta lahjat ovat jatkossa varattavissa.

Valitse lahja ja ilmoita lahjavalinnastasi joulupuun nettilomakkeella. Yhden lahjan arvo on max. 50 euroa. Lahjojen tulee olla uusia.

Toimitathan lahjasi seurakuntaan viimeistään torstaihin 14.12.2023 mennessä, jotta saamme jaettua lahjat eteenpäin perheisiin ennen joulua.

Lahjat voit toimittaa seuraaviin paikkoihin:

Seurakunnan toimistoon Vuosaaren kirkolle, avoinna ma, ti, to klo 10–13 ja ke klo 15–17 (suljettu 6.–7.12.). Satamasaarentie 7.

6.12. (ke) ja 10.12. (su) Vuosaaren kirkolle messujen yhteydessä suntioille. Messut alkavat klo 11. Satamasaarentie 7.

9.12. (la) klo 12–15 Katukappeliin, kauppakeskus Columbus, pääkäytävä, Vuotie 45.

14.12. (to) klo 15–18 Vuosaaren kirkolle, Marielundin kappelille. Soita ovikelloa ”diakonit”. Satamasaarentie 7.

Sopimuksen mukaan: Sovi aika, Tuula Mäkinen 050 414 3318.

Lämmin kiitos osallistumisestasi!

Lisätietoja: johtava diakoniatyöntekijä Tuula Mäkinen, 050 414 3318.

Tämä lahja toi joulun perheeseemme.

Joululahjatoiveet 2023

Valitse alla olevista lahjoista ja ilmoita lahjatoiveestasi alla olevalla nettilomakkeella.

Kaikki lahjat on varattu. Iso osa jo saapunutkin seurakuntaan. Lämmin kiitos teille kaikille.

Ilmoitus joululahjan hankinnasta

Lisää valitsemasi lahjan numero