02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Lauttasaaren kirkko

Ihmisen henki - Kuoronjohdon maisterikonsertti Lauttasaaren kirkossa / Choral Conducting Master's Degree Concert in Lauttasaari Church

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli27.04.2024 klo 18:00 - 19:15 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

[In English below]

Ihmisen henki - Kuoronjohdon maisterikonsertti Lauttasaaren kirkossa lauantaina 27.4. klo 18.

Konsertissa esiintyvät Sibelius-Akatemian vokaaliyhtye, Kamarikuoro Addictio, Bach Collegium Helsinki ja Storia, johtaa Anna-Elina Norjanen. Ohjelmistossa muun muassa Lasso, Bach, Wolfe ja Xenakis.

Konserttiin on vapaa pääsy.

Julisteen maalaus: Eeva Maija Sorvari

Graafinen ilme: Viena Kangas

****
Ihmisen henki - Choral Conducting Master's Degree Concert in Lauttasaari Church on Saturday 27th of April at 6pm.

The concert features Sibelius Academy vocal ensemble Vocis, Chamber Choir Addictio, Bach Collegium Helsinki, and Storia, directed by Anna-Elina Norjanen. The programme includes compositions from Lasso, Bach, Wolfe, and Xenakis among others.

Free entry.

Painting by Eeva Maija Sorvari