27.07. Onneksi olkoon: Heidi | Palaute
Lauttasaaren kirkko

Messu Lauttasaaren kirkossa. Uskollisuus Jumalan lahjojen hoitamisessa

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli28.07.2024 klo 11:00 - 12:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Pyhän aiheena on Uskollisuus Jumalan lahjojen hoitamisessa. Tämän sunnuntain tekstit kehottavat hoitamaan Jumalalta saatuja lahjoja uskollisesti ja vastuullisesti. Kristityn velvollisuus on käyttää annettuja mahdollisuuksia älykkäästi ja viisaasti, totuudesta tinkimättä.

Messussa ovat mukana liturgina ja saarnaajana pastori Maria Kiviniemi ja kanttorina Marjukka Andersson. Kirkkoväärteinä avustavat Pertti Poisuo ja Kylli Tikkanen. Suntiona toimii Sari Koljonen. Kolehti kerätään MIELI Kriisikeskus Helsingin työn tukemiseksi MIELI Suomen Mielenterveys ry:n kautta.