27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Lauttasaaren kirkko

Tommy Hellstenin Enää en pelkää -kiertue Lauttasaaren kirkossa

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli25.04.2024 klo 19:00 - 21:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Tee se mikä pelottaa, niin tulet siksi mikä olet. Pelot ja niiden kohtaaminen viitoittavat tietä kohti todellista minuuttasi.

Jos olet ikäsi elänyt pelossa, et enää tunnista sitä, mutta se ilmenee huolena, murheena ja kontrollin tarpeena. Et uskalla elää, vaan tyydyt hengissä selviytymiseen.

Tervetuloa matkalle pelosta rakkauteen.

Terapeutti, kirjailija ja kouluttaja Tommy Hellsten lähtee Enää en pelkää - kirkkokiertueelle keväällä 2024. Lauttasaaren kirkolla Hellsten luennoi 25.4. Tommy Hellsten on rakastettu ihmisyyden ihmeen ja mysteerin sanoittaja, ja hänen aiemmat kirkkokiertueensa ovat olleet huippusuosittuja.

Hellstenin laajaan tuotantoon kuuluvat mm. klassikkoteokset Virtahepo olohuoneessa (1991), Saat sen mistä luovut (2000), Tähän olen tullut (2016) sekä Enää en pelkää (2019). Hellstenin teoksia on käännetty useille eri kielille.

Lippuja myy ennakkoon Ticketmaster. Hinta 32,50 €.