02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Lauttasaaren kirkko

Yhteisölounas Lauttasaaren Kirkkokahvilassa klo 11–14

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli09.05.2024 klo 11:00 - 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Lauttasaaren Kirkkokahvilassa tarjoillaan yhteisölounas joka torstai kello 11–14. HUOM! Kirkko & Kaupunki -lehteen on eksynyt väärä kellonaika! Lounaan hintaan kuuluu keitto, leipä, kahvi ja mahdollinen jälkiruoka. Tarjolla on tilanteen mukaan joko kasvis- tai lihakeitto. Yhteisölounaan hinta on 5 euroa.

Yhteislounaan lisäksi kahvilassa on tarjolla myös normaalihintainen kasvis- tai liharuokalounas. Lounaslistaan voit tutustua tästä!

Kirkkokahvila sijaitsee Lauttasaaren kirkon tiloissa osoitteessa Myllykallionrinne 1. Kahvilaan kuljetaan sisäpihan kautta, B-rapusta.

Järjestäjä: Lauttasaaren seurakunta